Re: Na czym stanęła sprawa PLD-wiki ?

Robert Kurowski koorek w pld-linux.org
Wto, 1 Sie 2006, 00:43:41 CEST

06-08-01, Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> napisał(a):
> Chodzi mi o to aby taki "temat bumerang" jak poruszany w wątku
> "[ac] Tak żeby po włożeniu krążka zwykła osoba mogła zobaczyć jego zawartosć".
> mógł po rozwiażaniu np przezemnie (oczywiście przy pomocy inynych list,
> archiwów list, irc i www) mógł zalec w prosty dla mnie sposób dla potomności
> na www - równocześnie pozwalając potomności edytować , uzupełniać poprawiać.
> Jak to oficjalnie nazwać - nie mam pojęcia.

Oficjalna strona pld to wiki wiec jesli chcesz to nic nie stoi na
przeszkodzie abys tom cos wpisal, nie bez powodu jest to wiki.
Wczesniej juz ktos wspomnial o linku "Developing this site", zajzyj
tam, poczytaj i jesli czujesz potrzebe to wyedytuj sobie stronke ze
swoim tutorialem.

--
Robert 'koorek' Kurowski
JID: koorek w pld-linux.org