PLD w ramdysku przez PXE

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 1 Sie 2006, 09:35:57 CEST

Dnia wtorek, 1 sierpnia 2006 00:07, Arkadiusz Patyk napisał:

> Najprościej:
>
> instalujesz system np do chroot /dest. (Może być z dev lub udev.)

Eee tam, ma nie być najprościej tylko najfajniej :-)
No ale już powiedzmy że mi się udało... Spróbuję to jakoś opisać i dać do
sprawdzenia. Nie jestem żadnym developerem, ani jakimś programistą, moje
programowanie sprowadza się do stworzenia super prostego skryptu w bashu by
jako tako działał.

Tak więc potrzebna jest mi jakaś porada kogoś kto się zna... chyba tutaj kogoś
takiego znajdę ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł