fglrx i xorg 7.1

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 2 Sie 2006, 08:04:48 CEST

Witam
Zrobiłem upgrade do takiego zestawu paczek:
xorg 7.1
fglrx 8.27.10
kernel 2.6.16.23-1
Wszystko na tym co jest ac (ew. ac-ready) ew. zbudowane ze specy. No i
pojawił się problem:

(EE) AIGLX error: dlopen of /usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so
failed (/usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so: undefined symbol:
__glXFindDRIScreen) (EE) AIGLX: reverting to software rendering

Pytanie: Jak wyłączyć z tego xorg aiglx żebyć mieć hardware renderin??
Bo z tego co w necie wyczytałem to fglrx jeszcze nie obsługuje aiglx.
Działa wogóle to komuś?? X'y i wszystko się normalnie uruchamiają tylko
nie ma akceleracji po prostu...
Piotr Grymkowski