Skaner co dziala pod PLD

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Czw, 3 Sie 2006, 14:30:10 CEST

> problemów,
> czy

Osobiście w tej chwili używam dość leciwego Mustek ScanExpress 1200
podłączanego po LPT, chodzi (prawie) od strzału. Jedyne zabiegi z mojej
strony, żeby go odpalić:
1. wczytanie modułów ppdev, parport, parport_pc
2. dodanie grupy parport do /etc/groups
3. dodanie lokalnej regułki udev, żeby do /dev/parport? miała powyższa grupa
pełny dostęp,
4. dodanie odpowiednich userów do tej grupy,
5. odkomentowanie z /etc/sane.d/dll.conf configa dla mojego skanera (see:
www.sane-project.org)
6. ustawienie konfiga do skanera (mustek_pp.conf w moim przypadku zgodnie z
informacjami na stronie sane),
7. kilka prostych prób z scanimage (-L),
8. zainstalowanie kdegraphics-kooka.

Aktualnie pocztą idzie do mnie skaner na USB (Plustek OpticSlim 1200), więc
za niedługo będę miał kolejne doświadczenie ;-)

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek