odpornosc reiserfs

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 5 Sie 2006, 11:08:45 CEST

Marcin Kurzyna wrote:
> [...]

Eeee... U mnie czwórka zdecydowanie lepiej sobie radziła niż 3 i nigdy
mi się nic nie posuło (poza jednym razem, gdy miałem nadpisaną całą
partycję prez instalator WinXP :P --- wtedy część plików dostałą śmieci
gratis). A używałem na komputerze z losowo wieszającym uszkodzonym
Athlonem i na moim aktualnym routerku, który nie ma jeszcze dobrego
zasilacza i kabel nie łączy dobrze. Jedyny problem to cofnięcie się
dysku do stanu na kilka sekund przed awarią.

> od reiser4 trzymał bym się z dala w każdym bardziej krytycznym zastosowaniu.
> zestaw reiser4+lvm+raid1 == oops/panic po czasie losowym z zakresu 15min - 1h

Bez lvm działa jak marzenie... Może Ty tam masz SMP?