Skrypt php a'la MTR

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 6 Sie 2006, 22:37:00 CEST

Witam!

Poszukuje skryptu php, ktory moglbym zawiesic na www, gdzie jak ktos
wchodzi na moja strone jednym kliknieciem (moze dwoma) mogloby sprawdzic
swoja trase pakietu do mojego serwera i pozostale info, najlepiej cos
takiego jak daje MTR. Z gory dziekuje za pomoc.

To co wygooglowalem do tej pory nie jest tym czego szukam, albo sa inne
problemy zwiazane z odpaleniem, ale to juz moze na dalszy dialog
zostawie, jak dostane od Was jakies propozycje skryptow.

Pozdrawiam!

pszemaz