Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 7 Sie 2006, 18:04:50 CEST

> [...]
>
> Muszę Cię zmartwić, ale nie jest to sprzętowy kontroler RAID, tylko tzw.
> fake RAID (lub soft RAID), konfigurujesz w BIOS a potem i tak potrzebny
> jest sterownik by to działało.
>
> Artur

Tzn, w PLD bedzie to jakis dodatkowy modul ladowany przy starcie
systemu? Gdzie/jak takie cos szukac jesli to nie modul lub nie znajde
tego w poldku?

Na http://tyan.com/support/html/drivers_linux.html w "General Linux
Drivers" jest taki oto zapis:
RedHat EL 3 Update 3 driver for Silicon Image 3114 chipsets: For S2850,
S2875 , S2881, S2882, S2885, S4880 and S4882 - here

Czy to bedzie kompatybilne z PLD ?

pszemaz