Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 7 Sie 2006, 20:37:26 CEST

Osóbka znana jako Michał Panasiewicz, wystukała:

> RAID 1/0/10/01 programowy w znikomym stopniu obciaza (1 GHZ pocesor
> dyski 160 sata)
> nawet w sumie nie zauwazysz roznicy przy typowych zastosowaniach, co do
> pozostalych to sobie daruj i kup dobry sprzetowy kontroler RAID 5/6

Zgadza się - raid5 tak mi obciązał system, że zrezygnowałem, ale dzięki temu
mam raid1 + jeden dysk jako spare w zapasie :)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)