LCD (bardzo NTG)

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 7 Sie 2006, 20:37:29 CEST

Drodzy współlistowicze

Na początek chciał bym przeprosić wszystkich purystów, którzy poczują
się zniesmaczeni tym e-mailem.

Do rzeczy. Mam mały problem. Dnia 10 marca br. oboje (jak się później
okazało) z żoną kupiliśmy monitory. Problem polega na tym, że 2 nie są
nam potrzebne a sklep nie chciał nawet słyszeć o zwrocie. Miałem jednego
wystawić na allegro ale jakoś nie mogłem się zebrać. Dziś doszedłem do
wniosku, że jak mam na tym stracić to wole sprzedać go komuś z naszych
"ku chwale PLD" niż komuś obcemu. Tyle tytułem wstępu. Co do  monitora
to jest to LCD 17 cali z tunerem tv, pilotem oraz wbudowanymi
głośnikami. Jest zapakowany oryginalnie, nawet nie był otwierany co
zresztą łatwo sprawdzić. Mam oczywiście paragon i kartę gwarancyjną.
Producent gaje 3 lata gwarancji ale niestety, pół roku już minęło. Nie
podaje producenta ze względu na kryptoreklamę. Typ monitora to 711MP.
Jak się wpisze w googla to wychodzi to co trzeba. Najważniejsze czyli
cena. Ja kupiłem go 10 marca za 1111PLN, na allegro cena takiego
monitora to ok 1000PLN. Ja za swój chcę 900PLN.

W grę wchodzi tylko transakcja "z rączki do rączki" na terenie Warszawy
(ewentualnie w kilku innych miejscowościach w których bywam).

w razie dalszych pytań proszę pisać na priv żeby nie zaśmiecać jeszcze
bardziej listy.

Serdecznie pozdrawiam

--