Firebird

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 7 Sie 2006, 20:53:43 CEST

Dnia 07-08-2006, pon o godzinie 17:12 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

> Używam Firebird-1.5.3.4870-1 i działa OK, wywoływany z xinetd
>
> Pamiętam, że miałem kiedyś problem z uruchomieniem Firebirda jako
> samodzielnego demona - OIDP pomagało dopisanie gds_db do /etc/services

kilka problemów :
kuf-serwer (Server)     Mon Aug  7 17:49:27 2006
        SERVER/process_packet: connection rejected for firebird

po wydaniu komendy /etc/init.d/firebird restart poprzednia instancja
nadal dziala (uruchomione sa dwa serwery)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl