freedns.sgh.waw.pl skrypt

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Wto, 8 Sie 2006, 00:46:17 CEST

On Sun, 6 Aug 2006, Adam T. wrote:

> Witam
> Z racji zamiany SDI na Neo i dobrodziejstwa zmiennego IP szukam
> skrpyptu, ktory wrzucony do crona bedzie sprawdzal aktualne IP i
> wysylal je na freedns.sgh.waw.pl. Na stronie jest prosty w py, ale
> trzeba recznie wpisywac aktualne IP. Gdzies w googlach przewinelo mi
> sie, ze sa inne ale poki co znalesc nie moge. Ma ktos moze takie cudo
> i uzywa?

osobiście także mam neostradę i "dobrodziejstwo" zmiennego IP.
osobiście uważam że akurat freedns nie jest najlepszym rozwiążaniem ze
względu na czas przeładowania serwerów.
ja używam no-ip (www.no-ip.org) - na ich stronce jest działający demon
(zresztą u nas w cvs też był ztcp) i świetnie działa - praktycznie minutę
po przyznaniu nowego IP już jest dostępne pod nazwą - wydaje się że dla
zmiennych IP jest to rozwiązanie najlepsze. bezpłatna jest tylko
domena.no-ip.org - tudzież jakieś inne końcówki.można obsługiwać też inne
(własne) ale jest to płatne (albo było przynajmniej)
wybór oczywiście należy do Ciebie
pozdrawiam
lipek

--