karty sieciowe dla rutera etc..

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 8 Sie 2006, 08:59:49 CEST

Witam,

no i stało się...
wczoraj piorun zawitał do mnie do serwerowni... jedyna miedz do FR z tp
damn tp :(
ale stało się..
po całej akcji musiałem wymienić karty w ruterze
wstawiłem 3c59x i co się okazało..
jak karta była od strony lanu to ledwo dawała rade, gubiła pakiety etc :(
miałem zintegrowanego marvela i go takze uruchomiłem
on działa na szczescie ok..

w związku z tym mam pytania..
jako, ze troche zasmucił mnie 3c59x to co polecacie na karty do rutera?
ruch około 50 Mbit w obie strony..
marvel (zintegrowany) daje rade, jest na PCI-E
a co mogę wstawic zamiast tego 3c59x?
wiem, że jakiś czas temu "modne" i na topie były intele..
ma ktoś coś sprawdzonego na PCI lub na PCI-E?
100 lub 1000 Mbit..

i druga sprawa.
troche głupia..
ktoś tutaj pisał o uzywanych ups'ach z allegro
mogę dostać (np. na priv) jaka jest sprawdzona firma sprzedająca UPSy na
allegro? taka która zna się na rzeczy i upsy są naprawdę w pełni sprawne
od niej..

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel