Java spsuta

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 8 Sie 2006, 12:07:57 CEST

Dnia wtorek, 8 sierpnia 2006 11:41, Jacek Osiecki napisał:
> Witam,
>
> Wygląda na to że java-sun-jre-1.5.0.06-11.i686.rpm z AC jest zepsuta :-/
> Myślałem że BPH coś pokisiło z działaniem pod operą, ale okazało się że
> to jednak PLDowska java...
>
> Objaw jest taki:
>
> 1. Wejść operą9 na https://www.bph.pl/
> 2. Wpisać swój login (lub dowolny :)
> 3. Pojawia się wygwiazdkowane hasło do wprowadzenia.
>
> W tym momencie po paru sekundach powinno się pojawić pytanie o to czy
> zgadzamy się na uruchomienie appletu podpisanego przez BPH. Niestety,
> przy PLDowskiej java-jre możemy sobie czekać i czekać...

Nie mam konta w BPH, ale jak zrobiłem jak napisałeś w konquerorze to mi się
po wpisaniu loginu pojawiła stronka do wpisania hasła oraz w konqueror mnie
powiadomił, że działa java. W Firefoxie pojawiło się natomiast dodatkowo
okienko z zapytaniem, czy może odpalić aplikację (konqueror najwyraźniej
przyjął, że może - chyba coś mam źle z bezpieczeństwem ustawione).

Może to więc wina Opery, a nie javy? U mnie jest ta sama co u ciebie.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V