Java spsuta

Bartosz Golek (4 z inf A L4) saigonto w o2.pl
Wto, 8 Sie 2006, 17:43:49 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> [...]
>
> Hmm - powiem tyle: po wywaleniu tej javy i zainstalowaniu jre-1.5.0.07 z
> java.sun.com wszystko zaczęło działać poprawnie: tak opera+BPH, jak i
> dbvis
> (który przy naszej javie rzucał się o jakieś libawt)...
>
> Pozdrawiam,
U mnie po zeszlotygodniowym poldek --upgrade-dist firefox wywala memory
fault przy probie uruchomienia mapy poznania z www.ipoznan.pl. Nie
testowalem dokladniej jak narazie ale chyba faktycznie cos sie pomieszalo.

pozdrawiam Saigon