Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 8 Sie 2006, 18:13:03 CEST

> No chyba, ze ktos zna lepsze rozwiazanie instalacji/przenosin/kopi
> systemu obecnego na hdd 40GB ATA i686 na dyski raid 1 SATA 74GB amd64?

tutaj nawiązuję do twego ostatniego postu z okazji _ilości_  odpowiedzi,

a mnianowicie, ludzie piszą bo chcą, inaczej ich nie zmusisz, większość
odpowiedzi znaleść mozna jak nie tu, to w googlach, temat ciągle się
wałkuje i wałkuje

co do przenosin: > systemu obecnego na hdd 40GB ATA i686 na dyski raid 1
SATA 74GB amd64?

to:
1. albo zostajesz przy i686 i przy pomocy pld rescuecd i tara przenosisz
na wczesniej założone partycje, systemy czy inne

2. albo przenosisz _dane_ i konfigi i stawiasz amd64 i to od nowa
dokonfigurujesz,

3. musisz się zdecydować, ja nie mam amd64 więc się nie wypowiem i
nawiążę do 1.

-> nowy pecet, zrobić sobie raida (sprzęt|soft) wszystko jedno
podzielić na partycje czy macierze, poformatować (ja używam xfs'a)
dla swapa nie dawać md0 czy tam md1 (spowolni) zrobic np sda1 + sdb1 =
swap i koniec, po założeniu fs pomontować, przenieść tarem ze starego
na nowe, chroot, poprawić fstab, modprobe.conf, geninitrd -v zeby
zobaczyc czy dobre initrd zrobi w /boot/ , lilo|grub, lilo -v | grub costam,
restart na nowym i sprawdzić, jeżeli nie zadziała poprawić konfigi za
pomocą rescuecd i dalej walczyć

czyli jeszcze szybsza odpowiedŹ: backup starego, odbackupować na nowym
;-)

i tyle ? co tu taj dużo pisać ? i żądać od grupowiczów nieustannego
odpowiadania na Twe pytania,

pozdrawiam,

m.a.

ps1: teraz chciało mi się napisać,
ps2: jeżeli nie uda ci się możesz kogoś wynająć ;-) to taka mała
złośliwostka ;-)

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba