problem z thunderbird

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 8 Sie 2006, 21:30:58 CEST

Dnia 08-08-2006, wto o godzinie 19:08 +0200, Pawel Dlugosz napisał(a):

> pl.xpi jako rozszerzenie wystarczy ręcznie doinstalować
> i powinno grać.

tak tylko ze nie masz dostepu do interfejsu (przy zainstalowanym
pakiecie -lang-pl (nie wspominajac ze raczej nie tedy droga )

Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl