PLD na Compaq Proliant 6400R

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 9 Sie 2006, 16:23:45 CEST

Dnia środa 09 sierpnia 2006 16:08, Artur Flinta napisał:

> Na takie jakie nękają każdy stary komputer, czyli potencjalna utrata
> stabilności spowodowana utlenieniem złącz lutowanych i styków oraz
> popękanym PCB :)

Mam parę starszych, które chodzą sobie wesoło 24/7, a nie były, w
przeciwieństwie do tego, w jakimś klimatyzowanym DC o niskiej wilgotności
powietrza - więc o to się aż tak nie martwię. Jedyny problem, jaki wynikł z
jednym z nich, to zatarty wiatrak, który przez pół roku nie chłodził
procesora - nie zauważyłem, bo maszyna i tak prawie nic nie robi i nie było
czego zbytnio chłodzić. Zorientowałem się, jak przy kompilacji procesor (K6)
nagrzał się tak, że zaczął robić błędy w dzieleniu. :)

Pytanie było chociażby przez te ostatnie, przerażające doniesienia o dużej
niestabilności na SMP ;)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net