[AC] xawtv przestał działać po przejściu na kernel 2.6.16.23-1

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 9 Sie 2006, 21:52:08 CEST

Dnia 09-08-2006, śro o godzinie 10:55 +0200, Michal Kochanowicz
napisał(a):

> Skoro i tak nie używasz overlay a masz mocne CPU to wypróbuj tvtime. Ma
> całkiem fajny, konfigurowalny pod różne moce CPU, procesor obrazu,
> nieźle eliminuje interlace. IMHO dużo przyjemniejszy w obsłudze. Od
> pierwszego razu wiedziałem że już nie wrócę do xawtv :)

Top pokazuje mi 0% cpu dla xawtv. Ja karty tv używam tylko do oglądania
sygnału z zewnętrznego tunera sat przez s-video.
Tvtime też mi się podoba, ale bardzo mnie denerwuje, że ścisza linein.
Pewnie też do skonfigurowania, ale nigdy nie chciało mi się szukać skoro
mam xawtv.
Krystian T.

             "errare humanum est..."