Dwie wersje programu. Jak?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 10 Sie 2006, 09:01:58 CEST

On Wed, Aug 09, 2006 at 10:31:25PM +0200, Kamil wrote:
> Witam mam takie głupie pytanie. Jak zainstalować sobie dwie wersje jakiejś
> paczki?;) Np. Potrzebuje opere 9 i opere 8.5 do użytku jednoczesnego. How?
> W sumie to i tak 8.5 musze ze speca zbudować więc tam jakoś mógłbym posterować
> ale i tak nie mam pojęcia jak:D Może jest jakieś ładne rozwiązanie na to?

Eh, czemu ludzie wymyslają takie problemy ;-)

1. opere 9 z rpma np.
2. opere 8* do /opt/

odpalanie:

wystarczy opera --help i np 8.* ma przełącznik -personaldir żeby podać
inny ~/.opera_dir ;-)

resztę się domyśl.

;-)

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba