Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 10 Sie 2006, 13:30:40 CEST

On Thu, 10 Aug 2006, pszemaz WP wrote:

> Zaczalem juz z tym walczyc i jestem na etapie porobionych partycji,
> identycznych na obu dyskach (z tym wyjatkiem ze ja pierwszym jest swap a
> na drugim w miejscu swapa jest /tmp - tzn ma byc w planie).
> Filesystemy pozakladane. Tylko typy partycjom dalem normalnie Linux,
> badz Linux swap, zamiast polecanego nizej "fd". Niedopatrzenie moje, ale
> mam nadzieje ze to nie niweluje calej mojej roboty..

Koniecznie przerób na fd - wtedy będziesz miał metadevice'y od razu, a nie
po starcie mdadma...

> Wydajac polecenie, jak w opisie ze stron PLD:
> # mdadm --create --verbose /dev/md0 --level=1 --raid-devices=2 /dev/sda1
> /dev/sdb1
>
> dostaje komunikat:
>
> mdadm: error opening /dev/md0: No such file or directory

No bo trzeba te /dev/md* stworzyć.
Dlatego nie lubię jakichś dziwadeł udev-owych, w których co chwila giną i
pojawiają się urządzenia...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004