Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Czw, 10 Sie 2006, 17:10:16 CEST

> Po prostu wpisz fd i będzie OK :)
>
> Ja już kiedyś się nieźle nakląłem że mi po reboocie raidy znikają... a po
> prostu zapomniałem ustawić fd :)

Jeju, czlowiek nieprzytomny. Szukalem "fd" jako opisowa nazwe, a nie
kod, ktory nalezy po prostu wklepac, tak jak np 83 dla "Linux" czy cos
takiego :)

OK, brne dalej, juz na finiszu.

Robie to wg opisu instalacji z rescue, instaluje z rescue.
Rozpisalem juz fstab'a i zainstalowalem kernel-grsecurity-smp.

Teraz jestem na kroku z generowaniem modprobe.conf
Rozumiem, ze mam to zrobic recznie w przypadku rescue (?)

Wczesniej, bez raida modprobe.conf u mnie wygladal po prostu tak:

alias eth0 8139too
alias usb-controller uhci-hcd

Czy w zwiazku z RAIDEm mam cos tam dopisac?
Mam dyski podpiete do wbudowanego w plyte kontrolera SATA, Silicon Image
Sil3114 SATA RAID Accelerator.
Wole byc ostrozny, na tyle, zeby po reboocie system juz sie podmoisl.

Pozdrawiam!

pszemaz