Re: [Apache, PHP] losowo nie parsuje skryptów

Arkadiusz Kuryłowicz pink w e-mactel.com
Pią, 11 Sie 2006, 13:23:31 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 11 sierpnia 2006 (11:01:33) można przeczytać:

AK> Witam!

AK> Mam  dziwny  problem:  apache+php,  AddType dla php dodane, serwer
AK> niekiedy,  rzadko,  ale jednak zamiast przeparsować php, wypuszcza
AK> go   jako   źródło   kodu  wywalając  mimetype  PHP.  Przeglądarka
AK> oczywiście nie rozpoznaje i chce zapisać plik.

AK> Ktoś  wie  co może być przyczyną ? Ktoś może ma podobnie ? Z uwagi
AK> na fakt, iż problem występuje losowo i sporadycznie podejrzewałbym
AK> jakiś bug.

Problem  chyba  rozwiązany, nie mniej podtrzymywałbym, iż jest to bug.
Problem  robiła  dyrektywa  AddType w jednej z wirtualek. Wygląda tak,
jakby Apache czasem 'gubił' AddType zdefiniowane w globalnym konfigu.

--
Pozdrowienia,
 Arkadiusz Kuryłowicz