rtl2400 czy to tylko ten?

Miłosz Rzeźnikowski majkl w op.pl
Pią, 11 Sie 2006, 18:08:50 CEST

Witam.

Mam takie małe pytanko ponieważ wczoraj instalowalem pld i komputer ma
dostep do netu przez radiówke rt2400 i wystąpiły chwilowe
przejściowe. Problem jest taki że nijak nie idzie skorzystać i
pld'owych skryptów do podnoszenia sieci, pomimo podania WLAN_ESSID
karta i tak pobiera pierwszy lepszy ap i jest tzw. dupa. Obszedłem to
dając w rc.local:

rmmod rt2400

ifconfig ra0 up

iwconfig ra0 essid <ESSID>

dhcpcd -t 180

no i w ten sposób sie podnosi, ważne jest właśnie to aby ifconfig
wywołać pierwszy. Pytanie czy tylko ten driver tak działa? Jeśli tak to
chyba najlepszy sposób to zrobić essid w sterowniku na sztywno i bedzie
po klopocie.

pozdrawiam
l00natyk