IBM ServerRAID 4H

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Nie, 13 Sie 2006, 09:49:10 CEST

> Ma ktoś jakieś doświadczenia  z czymś takim (lub podobnym)? Jak to
> chodzi z PLD? Jak wygląda konfiguracja: przez bios kontrolera czy trzeba
> jakiegoś zewnętrznego softu? Co z monitorowaniem: przez proc (tak jak w
> DAC960) czy też jakiś programik trzeba mieć?

Moim skromnym zdaniem robi sie to za pomoca bootowalnej plytki, albo
juz z poziomu OS.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-61707

Dosiwadczen z PLD nie mam, ale skoro to jest sprzetowy i na dodatek
stary kontroler to nie powinno byc zadnych problemow pod Linuxem.

Nie zapomnij zaktualizowasc biosow serwera i kontrolera RAID (ta
plytka powinna sama aktualizowac bios kontrolera, a bios serwera
rowniez mozna zrobic za pomoca CD - ale nie pemaitam jak nazywala sie
ta plytka - przypomnij sie na priv to w poniedzialek Ci podesle)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc