rpm-macros

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 13 Sie 2006, 23:40:29 CEST

Dnia 13-08-2006, nie o godzinie 21:47 +0200, Grzegorz Rajda napisał(a):
> Witam!
>
> Uczę się właśnie przygotowywania pakietów RPM. Jestem w tej chwili na
> etapie analizowania ze zrozumieniem plików *.spec i ich budowania.
> Obecnie zmagam się z kompilacją "Battle for Wesnoth". Plik wesnoth.spec
> z repo dla wersji 1.0.2 jest ciekawy, ale używa kilku zmiennych, których
> standardowo nie ma zdefiniowanych są to:
>
> %{tmpdir}
> %{_desktopdir}
> %{_pixmapsdir}
>
> Problem rozwiązałem bez problemu. Dodałem odpowiednie definicje w
> [...]
A masz takie pakiety?

Package:        rpm-build-macros-1.312-1

Package:        rpm-build-tools-4.4.6-1.9
budowania RPM-ów

Package:        rpm-perlprov-4.4.6-1.9
perla w pakietach rpm

Package:        rpm-php-pearprov-4.4.6-1.9
php w rpm

Package:        rpm-pythonprov-4.4.6-1.9
napisanymi w Pythonie
Krystian T.

             "errare humanum est..."