polskie znaczki w temacie wiadomosci

Pepe pepe w apollo.pl
Pon, 14 Sie 2006, 10:10:13 CEST

On Mon, 14 Aug 2006 09:29:00 +0200
pszemaz WP <pszemaz w wp.pl> wrote:

> Tylko ja nie bardzo wiem jak to rozwiazac..
> moze jakas wskazowka?

W Thunderbird powinna być opcja nie zezwalająca na wysyłanie w temacie
znaków 8bitowych.

Ty pisałeś to forum ? To zainteresuj się odpowiednim RFC np.:
http://www.faqs.org/rfcs/rfc2047.html

Generalnie to wszystkie pola w nagłówku maila w których występują znaki
z poza zakresu ASCII powinny zostać zakodowane.

--
Pepe