problem z budowanie cacti-plugin-discovery.spec

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 14 Sie 2006, 22:42:58 CEST

Dnia 14-08-2006, pon o godzinie 17:57 +0200, Przemysław Backiel
napisał(a):

> thx
> odpaliłem ten plugin, ale opis był lepszy niż zachowuje to się w realu :-)

cóż napisz czego ci brakuje co chcesz tam miec do autorów, a jak znasz
sie na php i sieciach to dorób i wyslij patcha autorom :)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl