ac-i686 i php4

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 15 Sie 2006, 00:30:15 CEST

> master, czyli to co jest domyślnie w źródłach poldka:
> ftp.ac.pld-linux.org

ftp.ac.pld-linux.org to akurat jest jeden z mirrorow (zalezny od Twojego
ISP), a nie zrodlowy master-ftp.

> Natomiast na tasku było już wtedy OK:

Task sie pewnie szybciej zsynchronizowal.

> A to w takim razie niemiły bug w synchronizacji, bo jeśli indexy generują
> się na końcu (po ściągnięciu paczek) to stare pakiety powinny być wywalone
> *dopiero* po ściągnięciu nowych (czyli przez moment są i stare i nowe
> wersje paczek) i dopiero po wygenerowaniu indeksów stare są usuwane.

To nie tak. Indeksy sa generowane przeze mnie recznie na master-ftp.
Przenoszenie pakietow i generowanie indeksow trwa gora hm... 15 minut. I
tylko przez owe 15 minut paczek nie ma juz w ready, a w main jeszcze nie
ma indeksow. Ale tak jest tylko na master-ftp.

Co do mirrorow to nie wiem jak sa synchronizowane poszczegolne z nich,
ale powinny byc w dwoch etapach.

1. Syncrhonizacja calosci, ale bez indeksow i bez kasowania usunietych
plikow. Czyli caly czas dostepne sa stare indeksy i stare paczki.

2. Po zakonczeniu pkt 1 ponowna synchronizacja calosci (tak naprawde
beda to tylko indeksy, bo reszta juz jest) z kasowaniem usunietych plikow.

M.