rpm-macros

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Wto, 15 Sie 2006, 08:46:21 CEST

Krystian Tomczyk napisał(a):

> 4.4.6 jest w th - tak na szybko sprawdziłem te pakiety na th.
> Dla ac buduj tak:
> ./builder -r AC-branch wesnoth.spec
Dla Ac najnowsza wersja ro 0.9.6 a ja chcialem mieć 1.0.2 i mam.
Kompilacja ze Speca dla Th udala sie calkowicie :)
Sciagnalem sobie recznie zrodla ze strony Wesnoth i patche z repo. Speca
zreszta tez :) A kompilowalem tak:
./builder -bb -nn wesnoth.spec
Działa jak należy. Nie do końca rozumiem dlaczego nie ma tego w AC.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Rajda