Nvidia install sie sypie

Enleth enleth w enleth.com
Czw, 17 Sie 2006, 12:39:33 CEST

Dnia czwartek 17 sierpnia 2006 12:34, Piotr Maciej Kabata napisał:

> to akurat jest standart dla nowych X plus nvidia. wcześniej w tej
> kombinacji mi chodziło. a nie chce mi się szczerze teraz budować jeszcze
> raz Xów starych tym razem. dlatego myślę jak to by ominąć. ale
> faktycznie, zauważyłem ten komunikat i wiem że to potencjalna
> przyczyna.

Pozostaje chyba tylko czekać na nowe sterowniki. U mnie na nowym X.org i
sterownikach nvidia nie ma na przykład połowy czcionek Qt, lecą w /dev/null
na etapie wyświetlania. Na nv wszystko cacy.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net