Kernel 2.6.14.7-5 i Radeon 9200 (fglrx) - konflikt sterownika?

Tomasz Lurka irvin.newsgroup w gmail.com
Czw, 17 Sie 2006, 22:31:49 CEST

Witam,
Postanowiłem sobie dzisiaj wrócić do PLD, pobrałem najnowsze rescue-cd
i zainstalowałem system. Jako że z założenia ma to być biurko, to
zabrałem się do instalacji Xów. Wszystko szło pięknie do czasu gdy
postanowiłem je odpalić...

Sprzęt to: AMD Athlon 2000+, K7VT2, 768MB DDR, Radeon 9200, HDD
Samsung SVcośtam - w każdym razie 40 GB.

Najpierw konfigurowałem xorg.conf za pomocą aticonfig (plus edytowanie
horizontal i vertical sync - oczywiście sterownik firegl). Poszło
startx, ekranik zamigotał i wyskoczył na samym końcu:
-  "Kernel panic: not syncing fatal exception in interrupt".
 Blokada wszystkiego więc twardy restart. Później spróbowałem
konfigurowaź Xy z pldconf i po zmianie sterownika z 'vga' na firegla
(fglrx) oraz horizontal i vertical sync mogę odpalić Xy, ale po
ponownym uruchomieniu kompa wywala identyczny błąd i sytuacja się
powtarza.

Jestem już nieco zdesperowany i zostałem odesłany tutaj. Na forum nie
znalazłem niczego pomocnego - to samo po szperaniu googlami.

Poniżej wklejam zawartość pliku xorg.conf Jeśli będzie coś jeszcze
potrzebne to piszcie tutaj, albo odezwijcie się na Psi. Liczę na pomoc
i wszystkim z góry dziękuję :)

----mój xorg.conf----
Section "ServerLayout"
	Identifier     "X.org Configured"
	Screen      0  "Screen0" 0 0
	InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
	InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "Files"
	FontPath     "/usr/share/fonts/TTF/WIN32/"
	RgbPath      "/usr/X11R6/lib/X11/rgb"
	ModulePath   "/usr/X11R6/lib/modules"
	FontPath     "/usr/share/fonts/misc/"
	FontPath     "/usr/share/fonts/TTF/"
	FontPath     "/usr/share/fonts/Type1/"
	FontPath     "/usr/share/fonts/CID/"
	FontPath     "/usr/share/fonts/75dpi/"
	FontPath     "/usr/share/fonts/100dpi/"
EndSection

Section "Module"
	Load  "freetype"
	Load  "glx"
	Load  "extmod"
	Load  "xtrap"
	Load  "record"
	Load  "dbe"
	Load  "dri"
	Load  "freetype"
	Load  "type1"
EndSection

Section "Device"
        ### Available Driver options are:-
        ### [arg]: arg optional
        #Option     "ShadowFB"           	# [<bool>]
        #Option     "VGAClocks"          	# [<bool>]
        #Option     "KGAUniversal"       	# [<bool>]
	Identifier  "Card0"
	Driver      "fglrx"
	VendorName  "ATI Technologies Inc"
	BoardName   "RV280 [Radeon 9200]"
	BusID       "PCI:1:0:0"
EndSection

Section "Screen"
	Identifier "Screen0"
	Device     "Card0"
	Monitor    "Monitor0"
	DefaultDepth  24
	SubSection "Display"
		Depth  24
		Modes  "1024x768" "800x600" "640x480"
	EndSubSection
EndSection

Section "Monitor"
	Identifier   "Monitor0"
	VendorName   "Monitor Vendor"
	ModelName    "Monitor Model"
	#Vertrefresh  50-90
	#Horizsync    30-80 #Be careful with this VertRefresh and HorizSync settings
EndSection

Section "InputDevice"
	Identifier  "Keyboard0"
	Driver      "kbd"