Nvidia install sie sypie

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 17 Sie 2006, 23:09:13 CEST

Bartosz Taudul wrote:
> Ciekawe gdzie są teraz ci co twierdzą, że nvidia ma świetne sterowniki
> dla linuksa, a ati się do niczego nie nadają.

Być może była to u mnie kwestia płyty, ale na ATI uptime mojej
workstacji dobiajł do 3 dni a potem zwis, na NVidii utrzymał się miesiąc
(potem zmieniłem kernela i kilka innych bajerów i zrobiłem restart).
Testowane na dwóch różnych płytach i dwóch różnych grafikach (jedna
płyta oparta o X200, Druga o C51, jedna grafika to X700 druga to GT6600)
w konfiguracjach krzyżowych również - zdecydowanie najgorsza opcja ;)

Artur