suspend to disk

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Sob, 19 Sie 2006, 12:13:55 CEST

Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):

> pytanie podstawowe: a możesz *wogóle* ? bo powyższe pokazuje, że nic
> nie masz skonfgurowane.

Oto właśnie chodzi, że jestem zielony w temacie. Wczoraj wieczorem
googlowałem i wiem, że można to zrobić na kilka sposobów. Każdy wymaga w
sparcia w krenelu (informacje, które znalazłem nie były najświeższe,
więc może teraz support jest już standardowo włączony w jajkach?). Jak
to zostało zrobione w AC, i jak to skonfigurować? Jaki moduł do tego
zainstalować

Może pytasz, czy sprzęt wspiera hibernację ?? (tak mi przyszło do głowy)
Nie wiem, czy może nie wspierać. Jest to laptop Comapq nc6120.

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi