Laptop - Monitor i stacja dokujaca

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Nie, 20 Sie 2006, 12:30:59 CEST

Witam,

Mam sobie laptopa Compaq Evo N610c, no i w domu planuje go sobie podłączać do
stacjonarnego monitora. Problem w tym że matryca w laptopie ma 1024x768, a na
monitorze chcę uzyskać 1280x1024, kombinuje w xorg.conf, ale nei wiem jak to
ustawić.

Ktoś tak ustawiał i mógłby podzielić się xorg.conf?

Przy okazji pytanie, chciałbym sobie kupić stacje dokującą do mojego laptopa.
Myślałem o czymś takim:
http://www.allegro.pl/item122022801_stacja_dokujaca_compaq_series_pr1006_bcm_.html
ewentualnie o takim:
http://www.allegro.pl/item121501578_advanced_port_replicator_dla_compaq_hp_pr1001_f_v.html

Tylko że nie wiem jak z tymi portami. Jeśli na stacji jest DVI a mój laptop
tego nie ma to mogę podłączyć do DVI monitor, czy jednak nie?
Jak działa taka stacja pod PLD, coś trzeba zmieniać w konfiguracji, czy dla
systemu to nie ma znaczenia?

--
Pozdrawiam,
Paweł