Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 20 Sie 2006, 21:27:47 CEST

Witam!

Jak w temacie, w poldku juz nie ma kernela tej serii?
Widze tylko 2.6.xx.
To mnie lekko martwi, poniewaz, kiedys majac maszyne na owym amd64
(2xOpteron) i nadal mam te maszyne, pracowal przez jakis czas na niej
PLD ze starego sprzetu z kernelem 2.4.31 dla i686. Powodem wtedy nie
instalowania kernela 2.6.xx (a wlasciwie jego nie uzytkowania) bylo to
ze po okolo tygodniowym uptimie maszyna sie wieszala i w sumie nie
moglem juz zobaczyc czemu. Wtedy przeszedlem na 2.4.31 i uptimy ~3m-ce
spokojnie. Myslalem, ze moze to bylo powodem, ze mialem maszyne na amd64
a kernele jeszcze z i686.
Ale tydzien temu przeszedlem na nowa architekture - amd64 - instalowalem
system od podstaw i dzis po tygodniu i 1h zwis serwera.
Wylapalem taki oto komunikat:

CPU 0: Machine Check Exception:			4 Bank 4: f66ba001ea080813
TSC 3e193cb10cab5 ADDR 481100
Kernel panic - not syncing: Machine check

Moj kernel to: 2.6.14.7-5smp x86_64

Pogooglowalem i widze ze to znany mankament wsrod userow amd64 z
kernelem 2.6.xx. Zadnego rozwiazania nie znalazlem.
Daltego pomyslalem, ze nie ma wyjscia i doinstalowac jajeczko jakies
najnowsze z serii 2.4.xx. A tu klops. W poldku nie ma takowego(!)
Czy nie jest prowadzona kompilacja jadra dystrybucyjnego PLD 2.4.xx dla
amd64?

pszemaz