Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 20 Sie 2006, 22:20:10 CEST

> W PLD nie ma jajka 2.4 dla amd64, nikt nie przygotował konfigów, nie sprawdził
> budowania itp. Wszyscy 64bitowcy siedzą na 2.6 (w tym ja, kilka maszyn od
> athlona 64, athlona dual core do opteronów dual core (w tym smp)).

No to sie lekko nieswiadomie wpakowalem..
W sumie myslalem wczesniej ze wieszanie sie maszyny spowodowane jest tym
ze arch zainstalowanego PLD to bylo i686 a sama maszyna na Opteronach
244. Ale widze, ze po przejsciu na arch amd64 i jajku 2.6. ja nadal mam
zwis maszyny. Moze to jeden i panikuje.. sam nie wiem, ale identycznie
jak poprzednio po tygodniu.. zwykle bylo to 6-7 dni i zonk.

Moze cos z modulami, sam nie wiem, ja mam takie zaladowane, moze cos
brakuje:

# lsmod
Module                  Size  Used by
iptable_nat             9036  1
ip_nat                 21064  1 iptable_nat
ip_conntrack           55630  2 iptable_nat,ip_nat
nfnetlink               7081  2 ip_nat,ip_conntrack
iptable_filter          3993  0
ip_tables              21934  2 iptable_nat,iptable_filter
ipv6                  273889  18
realtime               12337  0
ide_disk               16778  5
ext2                   65505  2
8139too                28392  0
mii                     5972  1 8139too
e1000                 108549  0
amd74xx                16237  0 [permanent]
ide_core              136317  2 ide_disk,amd74xx
uhci_hcd               34246  0
usbcore               125175  2 uhci_hcd
sata_sil               10755  10
libata                 49209  1 sata_sil
ext3                  136602  7
mbcache                10385  2 ext2,ext3
jbd                    60450  1 ext3
sd_mod                 17511  12
scsi_mod              106788  2 libata,sd_mod
raid1                  19116  4
md_mod                 62901  5 raid1

Plyta Tyan Tiger K8W
Chipset