Apache + PHP -> Segmentation fault

Arkadiusz Kuryłowicz pink w e-mactel.com
Pon, 21 Sie 2006, 00:16:47 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 20 sierpnia 2006 (22:36:49) można przeczytać:

BN> Witam,  Chyba  jest  problem  z  Apache  2 + PHP 5... A dokladniej
BN> Apache2  +  PHP5  + phpMyAdmin + Mysql5 Jak chce sie wyeksportowac
BN> lub  zrobic  operacje na bazie apache wywala: child pid 13690 exit
BN> signal  Segmentation  fault  (11) i do przegladarki leci pustyplik
BN> PHP (sic)

Niewątpliwie  jest  coś  w  Apache  -  czy  prędzej  w  PHP  zwalone -
zgłaszałem kilka dni temu bardzo podobny błąd - przy dość specyficznej
konfiguracji (eg. php safemode on per VirtualHost) Apache się totalnie
rozkładał myląc ścieżki, i wysyłając klientom niesparsowane pliki PHP.

--
Pozdrowienia,
 Arkadiusz Kuryłowicz