Do użytkowników hibernacji (suspend2) - OOPS po wybudzeniu

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Pon, 21 Sie 2006, 21:56:19 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Pytanie do osób korzystających z hibernacji na dysk przy użyciu mechanizmu
> kernela (syspend2) i skryptów hibernate. U mnie usypianie - teoretycznie -
> działa. Znaczy się, system zgrywa pamięć na dysk i wyłącza się, po
> włączeniu wstaje i wydaje się być OK. Z jednym wyjątkiem: w logach mam
> takie coś:

(...)
> System niby działa, ale niestabilnie i drugi raz nie pozwala się uśpić (zwis
> przy usypianiu). Dziwi mnie to, ze niby wywraca się proces minilogd, ale
> tak na prawdę to ja go nie mam uruchomionego :-/ (może to jakiś proces
> kernela uruchamiany okazyjnie?)
>
> Czy ktoś też tak ma czy to tylko wyjątkowy przypadek w połączeniu z moim
> sprzętem? Może ktoś wie co z tym zrobić? W tej chwili mam kernel w wersji
> 2.6.17.8_laptop-0.1 (zbudowany z kernel-desktop.spec).

U mnie nic podobnego nie występuje. Nie mam oopsów i mogę powtórzyć
hibernację wielokrotnie. Kiedyś tylko przestał reagować tablet, ale to
po którymś tam z kolei uśpieniu (piątym/szóstym). Kolejny raz nie
zdarzyło mi się powtórzyć takiej sekwencji.

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi

PS. Jeszcze raz dzięki za pomoc przy skonfigurowaniu hibernacji.