eject w cdromie->umount

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 21 Sie 2006, 22:46:39 CEST

Dnia poniedziałek, 21 sierpnia 2006 18:33, Cezary Krzyzanowski napisał:

> Mylisz się.

>rpm -q pmount hal
pmount-0.9.11-1
hal-0.5.7.1-1

Wkładam płytkę i jakoś nie widzę, żeby zamontowało. W ogóle nie tworzy
katalogu dopóki nie zamontuje ręcznie (przez pmount albo kde). Wpisów co do
cdromu w /etc/fstab brak.

Czego mi w takim razie brakuje?

p.s Tak w ogóle to naprawdę nikt mi nie potrafi powiedzieć skąd sie wzięło
odmontowywanie po naciśnięciu eject w cdromie? Obstawiałbym dbus ale jakoś
nie mogę znaleźć informacji o tej nowości. W sumie to dziwi mnie fakt, że
tylko jedna osoba zainteresowała się tematem a przecież wiele było wątków, że
nie brakuje bardzo mechanizmu odmontowywania płytki i wysuwania po
naciśnięciu eject w cdromie.
--
Pozdrawiam, Kamil