[th] toolbar w OpenOffice

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 23:32:05 CEST

On Mon, Aug 21, 2006 at 10:21:51PM +0200, Artur Flinta wrote:

> Podobno jakiś problem z db4.2, czy coś w ten deseń. Ktoś już poruszał to
> na forum, ze ma rozwiązanie, ale sprawa szybko ucichła, w sumie nie wiem
> czemu. Jak ktoś jest chętny na budowanie OO pod Th a nie ma sprzętu,
> chętnie udostępnię w miarę mocną maszynę.
>
> Artur

Ja w tym grzebałem i wyszło mi, że przyczyną podobnej wysypki może być brak
db4.2. W Ac jest 4.2 i działa, po zbudowaniu oo ze swoim db (też 4.2)
również działa.
W tym przypadku przyczna może być inna - oo wysypywało się u mnie (i nie
tylko) po wywołaniu toolbarów i menu, czyli było całkiem nie używalne.
Z zaproszenia na mocną maszynę, początkowo nie chciałem skorzystać, bo w
sumię na mojej też się przyjemnie pracuje (w trakcie budowy można robić
szereg innych rzeczy). Przemyślałem jednak sprawę, gdy budowa wywaliła się
pod sam koniec, z powodu braku jednego przecinka.
Zatem chętnie z zaproszenia skorzystam, na razie czekam na RW do CVS.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.