[OT] radio 94.fm

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 23 Sie 2006, 09:15:11 CEST

cześć

sorki za OT, ale, hm, co robię źle, chciałbym posłuchać
http://www.antyradio.pl/warszawa/radio.html
a dokładniej: "http://213.251.138.121:7000/listen.pls"

winamp na win* odrazu startuje i gra, a kurat mi to nie jest potrzebne
bo chcę żeby grało w pld ;-)

mam:
xmms-1.2.10-4
xmms-input-flac-1.1.2-3
xmms-input-mpg123-1.2.10-4
xmms-input-wav-1.2.10-4
xmms-libs-1.2.10-4
xmms-output-ALSA-1.2.10-4

mplayer-1.0-2.pre7try3.2 + codeki ze strony ;-) ręcznie dodane, zamiast
ze speca, co nie zmienia faktu ze są.

hm czym wyżej wymieniony link odtworzyć ... kurcze no ;-) poranne
audycje są fajne ;-)

mplayer -playlist "http://213.251.138.121:7000/listen.pls" keszuje i
nic, wczesniej dla innego urla|urli używałem -cache 32 ...
eh...

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba