xgl na i915

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 23 Sie 2006, 11:26:17 CEST

Próbuję i próbuję i ciągle nic.

Na początek powiem, że po odpaleniu Korora LiveCD działa bez problemów
(no może nie dokońca, bo programy do odtwarzanie filmów restartują
xserver, ale wszystko inne śmiga aż miło). Zatem zapragnąłem to mieć w
PLD, więc wpisałem w googlach "pld xgl" i trafiłen na opis Patrysa.
Efekt totalna kaszana na ekranie. Widać, że programy (np. gdm,
gnome-panel) działają, ale nie da się niczego zobaczyć - totalna
sieczka. Zakładam, że coś źle skonfigurowałem, albo może mam złe
sterowniki do kary. Co do konfiguracji, to próbowałem na różne sposoby
opisane w sieci, ale nic nie pomogło. Co do sterów, to zbudowałem jakieś
świeższe niż w PLD i efekt jest taki sam.

Czy znajdzie się ktoś, kto może pomóc?

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi

PS. Chodzi o zainstalowanie tego na AC. Da się?