xgl na i915

BeCe boski_cinek w o2.pl
Czw, 24 Sie 2006, 10:54:19 CEST

Radosław Kintzi napisał(a):

> Jest lepiej. Ale do kororaa jeszcze daleko. W tej chwili utknąłem na:
> 1.
> $ compiz-start
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property
> Use defaults: rules - 'xorg' model - 'pc101' layout - 'us'
> Error loading new keyboard description
> $ gnome-window-decorator: symbol lookup error: gnome-window-decorator:
> undefined symbol: wnck_window_has_name
>
> gdzie compiz-start to pochodzi ze strony Patrysa
>
> 2. Brak akceleracji sprzętowej. Wszystko się strasznie ślimaczy.
>
> Ponad to, po starcie compiz mam czarny ekran i dopiero alt-tab pomaga.
> [...]

Tez z tym walcze i do tej pory wiem tyle:
1. dziala to tak sobie (w miare szybko, ale duzo bledow) na paczkach
(compiz, Mesa, xgl-server) z konca kwietnia (compiz 04-30, xgl-server
04-26, Mesa 04-11). Na pozniejszych nie udalo mi sie tego doprowadzic do
stanu dzialanua
2. W przypadku i915 podobno znacznie lepiej sprawdza sie AIGLX. Opisy do
AIGLX mozna znalezc AFAIR gdzies na forum Ubuntu.
3. Na razie stoje z testami (AIGLX i GLX), bo od jakiegos czasu Mesa z
CVS sie nie buduje, a odezwu ze strony deweloperow (jak napisalem na
pld-devel-pl) nie ma.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org