[AC] xawtv przestał działać po przejściu na kernel 2.6.16.23-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Sie 2006, 23:18:05 CEST

Dnia sobota, 26 sierpnia 2006 23:04, Miesiu napisał:

> odpal:
>  xawtv -noxv

Próbowałem. Zresztą, na kompie z prockiem K6-2/500MHz oznaczałoby to
niemożność wyświetlania obrazu w sensownym rozmiarze (procek musiałby
skalować, a tak robi to karta graficzna i to skutecznie na 100% - zużycie
procka jest 0%).