Cedega i PLD AC

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 27 Sie 2006, 22:10:28 CEST

Dnia czwartek, 24 sierpnia 2006 18:06, Marek Ciesielski napisał:
> Witam,
> Używa ktoś może Transgaming Cedegę pod AC i może orientuje się co
> trzeba doinstalować (oprócz zalecanych depencies)? - bo coś mu przy
> instalacji chyba brakuje z *gtk* - a nie chce mi się instalować po
> kolei wszystkich podpakietów...
> ( z pythona też nie może zaimportować locale i gettexta)

U mnie śmiga wersja cedega-5.0.1-1. Jeśli chodzi o silnik to najnowszy.
Nowszych wersji kompletnie nie mogłem zainstalować. Zależności jakie
potrzebowałem to juz nie pamiętam. Mogę tylko poradzić, że jeśli chcesz
włączyć graficzny interfejs to wszystkie skrypty muszą korzystać z bash'a a
nie z ksh. Ja po prostu ręcznie w skryptach zastąpiłem "/bin/sh"
na "/bin/bash".
--
Pozdrawiam, Kamil