Wświetlanie niezamontowanych partycji w konquerorze

Wojciech Szymak wojtekszymak w wp.pl
Pon, 28 Sie 2006, 17:08:00 CEST

Witam,
Po którejś z ostatniej aktualizacji (prawdopodobnie upgrade kde)
konquerorowe media:/ przestały prawidłowo funkcjonować. Wcześniej
wyświetlało tam wszystkie partycje (zamontowane i nie) oraz napędy cd o
ile była włożona płyta. Obecnie z partycji wyświetlane są tylko te,
które były zamontowane przy pierwszym starcie konquerora (zamontowanie z
konsoli nie powoduje pojawienia się nowych partycji). Z napędami cd nie
ma problemu, działają jak wcześniej. Kiedy montuje/odmontowuje ręcznie
partycje które są w media:/, ich stan jest automatycznie aktualizowany w
konquerorze, więc współpraca z hal-em działa. Sprawdziłem, że restart
kded powoduje pojawienie się w media partycji które zamontowałem ręcznie
(niezamontowanych oraz tych które były zamontowane, lecz je odmątowałem
oczywiście nie ma).
Spotkał sie ktoś z takim działaniem? Da się to prosto naprawić?

Zainstalowane pakiety to aktualne wersje z ac/ac-ready.

--
Wojciech Szymak