Ac i CUPS

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Wto, 29 Sie 2006, 08:45:11 CEST

Dnia poniedziałek, 28 sierpnia 2006 13:10, Michał Panasiewicz napisał:

> opcje allow deny listen posprawdzaj oraz usera i grupe
> masz tutaj mój config ktory działa

Dzięki,
Pomogło ustawienie poprawnej wartości
DocumentRoot /usr/lib/cups/cgi-bin
w pliku konfiguracyjnym dostarczanym w pakiecie. Szkoda, że nie działa out of
the box. Może ktoś kompetentny przygotowałby odpowiednią poprawkę do speca.
Czy takie rzeczy należy zgłaszać pld-devel-pl?
--
Piotr Zawadzki, Silesian University of Technology
retrieve public key from http://www.keyserver.net