Wświetlanie niezamontowanych partycji w konquerorze

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 29 Sie 2006, 20:51:15 CEST

Bartosz Taudul napisał(a):
> Upgrade eject do 2.1.5.

A masz może gdzieś zbudowane dla AC ? Bo przy próbie budowania chce
gettext-devel >= 0.15 (w ac jest 0.14.5).
Przy budowaniu gettext zależności zaczynają się mnożyć... chce już gcj i
mono-csharp... i pewnie tak pójdzie dalej. Aż tak mi to nie przeszkadza,
żeby przebudowywać ćwierć systemu hehe, ale jeśli gdzieś już to masz w
paczuszce dla AC to chętnie zainstaluję ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] PZU Zobaczyłem smutną twarz z wolna przelatującą przed przednią szybą, a potem ten pan gruchnął na dach mojego samochodu.