Kamera internetowa + monitoring

Miłosz miloszk-portal w wp.pl
Śro, 30 Sie 2006, 15:47:28 CEST

> kamerke mozesz podlaczyc do jakiejs karty telewizyjnej, lub mozesz kupic
> dodatkowa karte na chipie conexanta (69zl) - na allegro moze taniej sie
> dostanie. (w pld dziala bez najmniejszych problemow)

Podczepie sie pod temat.
Wlasnie planuje uruchomic ZoneMinder'a ale w oparciu o kilka kamer.
Jestem na etapie doboru sprzetu. Jaka karte bys polecil (do 16 wejsc),
ktora bedzie dobrze dzialac z PLD? Czy ilosc wejsc ma znaczenie?
Wlasnie conexant jest podobno bardzo ladnie obslugiwany.
ZoneMinder pewnie ma wykrywanie ruchu, masz moze jakies ogolne
uwagi co do jego dzialania?
Co do serwera to wystarczy jakis zwykly athlon 64bit?
Do tego chcialbym to puscic na soft-raidzie 1. Dobry to pomysl?