SPAMASSASSIN i znakowanie SPAMem wlasnej poczty

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Śro, 1 Lut 2006, 00:47:06 CET

Witaj pld-users-pl!

Napracowalem sie troszke, zeby zrobic sobie porzadnie serwerek
poczty.. oczywiscie na tyle porzadnie na ile potrzebuje, mase sie
naczytalem roznych rozwiazan, no ale w koncu jest.. mam takze filtr
antyspamowy w postaci SpamAssassina + Pyzor.
Filtruje calkiem fajnie poczte przychodzaca, ale mam problem z WLASNA
poczta wychodzaca, ktora tez dostaje oznakowanie SPAM na moim wlasnym
juz serwerze gdy z niego wychodzi na zewnarz. Gdy pisze w HTML-u (no
ze strony www) to jest jakos SPAM, ja napisze w .txt to o wlos jest od
SPAMu :(
Oto co mam w raporcie:

Content analysis details:   (5.9 points, 5.0 required)

 pts rule name              description
---- ---------------------- --------------------------------------------------
 3.2 RCVD_HELO_IP_MISMATCH  Received: HELO and IP do not match, but should
 1.3 RCVD_NUMERIC_HELO      Received: contains an IP address used for HELO
 0.0 HTML_MESSAGE           BODY: HTML included in message
 0.9 HTML_10_20             BODY: Message is 10% to 20% HTML
 0.0 MIME_HTML_ONLY         BODY: Message only has text/html MIME parts
 0.5 HTML_MIME_NO_HTML_TAG  HTML-only message, but there is no HTML tag

Najbardziej mnie dreczy pkt. 1. Nie wiem skad ta nieprawidlowosc.
Nie idzie mi tego wygooglowac, zawsze trafiam na cos innego.
Czy ktos z Was sie z tym spotkal? Jak poprawic konfiguracje by nie
bylo tego nie zapasowania.
Z gory dziekuje za wskazowki!

Mysl na szybko ktora mi teraz przyszla do glowy:
Czy to moze byc spowodowane tym ze HELLO idzie na 127.0.0.1 a IP z
poczty ma oczywiscie nr. zewnetrzny?

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP